Jegyvásárlás

Miért kaptam két emailt a vásárlásról?

A vásárlásról a foglalási rendszerünk (Fareharbor) mellett a számlázz.hu-tól is külön emailt kapsz. Az ok nagyon egyszerű, a tranzakcióról a vonatkozó szabályoknak megfelelően pénzügyi bizonylatot kell adnunk, melyet a foglalási rendszer - technikai korlátai miatt - nem tud megfelelően adni, így a vásárlásról a nyugtát (vagy igény esetén a számlát) a számlázz.hu rendszere állítja ki és küldi el részedre emailben. Ha számlát szeretnél, úgy a foglalási folyamat során ne felejtsd el bejelölni ezt ...

a jegy bármelyik útra jó

Nem, a jegy adott időpontra szól, melyet azon feltüntettünk. Létezik egy flexibilis opció, amelyet a jegyvásárlásnál vásárolhatsz a jegy mellé, ekkor a jegy adott nap és az azt követő nap bármelyik hajójáratán felhasználható, de csak egyszer.

Milyen időpontok vannak? Nem látom az időpontokat.

Az adott termékek elérhető időpontjait a kívánt napra történő kattintás után látja a foglaltsággal együtt. Sárga szín jelzi az utolsó helyeket, piros szín esetén pedig immár nincs több hely.

Ajándékutalványt vennék...

Természetetesen a webshopban ajándékutalványt is vehet, mindössze a vásárlás során válassza az ajándékutalvány fület.

Ki kell nyomtassam a jegyet?

Nem, a jegyet bemutathatja okoseszközön (telefon, tablet, stb.) is, amely információt a jegyen is feltüntettük.

Milyen jegy kategóriák léteznek?

Sétahajó útjainkon általában két jegy kategória létezik. gyermekjegy: 0-2 éves életkor között ingyenes (legalább egy érvényes egyéni jeggyel) egyéni jegy: 3 éves életkortól Egyes különleges útjainkon eltérő jegy kategóriák is létezhetnek, melyet a termék leírásánál feltüntettünk.

Hogyan fizetek? EUR-ban kell fizetnem?

Hogyan kell fizetnem? Bankkártyával vagy PayPal -al tud fizetni. Az alapvető elszámolás EUR -ban történik, de Ön szabadon megválaszthatja, hogy milyen pénznemben fizet. Amennyiben EUR-ban hagyja meg az árat de HUF számlával rendelkezik, úgy az Ön bankkártyájának vagy bankjának az elszámolása szerint fogják levonni a számlájáról. Amennyiben a weboldalon forintot választ ki, úgy a pillanatnyi árfolyamnak megfelelő jegyárat fog látni azonban a jegykezelő Regiondo GMBH hozzáadhat kezelési költséget....

Vásárolhatok személyesen?

Nem, nincsen irodánk ahol személyesen vehet jegyet. Amennyiben eljön valamelyik hajóútra és ott szeretne jegyet vásárolni, megteheti a szabad helyek függvényében. Amennyiben a társaság által meghatározott kapacitás betelt munkatársaink már nem tudnak jegyet adni a helyszínen, semmilyen körülmények között. A hajón fizethet készpénzzel vagy kártyával is.

Hogyan vásároljak jegyet?

A jegyvásárlás roppant egyszerű és megegyezik bármilyen másik webáruház használatával. Válassza ki az utazás dátumát és időpontját, a kívánt jegyek számát. A kosárban hozzáadhat egyéb opcionális termékeket is, majd a személyes adatait követően egyszerűen fizethet bankkártyával. Nagyon egyszerű. Csak online jegyvásárlásra van lehetőség. Nem fogadunk el Szép Kártyát és nem lehet banki átutalással fizetni a jegyvásárlást.

Foglalhatok telefonon? Foglalhatok emailben?

Nem. Foglalását csak online tudjuk fogadni. Semmilyen körülmények között nem fogadunk el foglalást telefonon.

Nem kaptam meg a jegyem

Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézze meg a spam (levélszemét) mappáját is. Ha nem kapott jegyet, úgy foglalását valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk. GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézze meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseivel kérjük lépjen kapcsolatba velünk a CHAT-en keresztül. Telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeivel kapcsolatban.

Jegyek lemondása, törlése, módosítása

A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek: Rendes jegy törlési feltételek: - 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés - 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincsen visszatérítés Rendes jegy módosítási feltételek: - 24 órával az indulás előtt: nincsen díj - 24 órával az indulási időponton belül: 5 EUR. Akciós vagy kuponos jegyek: - Visszatérítés nem lehetséges. - Jegy módosítása 5 EUR. Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük lépj velünk kap...

Gyerekjegyet vásárolhatok?

Külön gyerekjegy nincsen a társaságunknál így gyerekjegyet nem lehet vásárolni. A három év alatti gyerekek ingyen utaznak, három éves életkor felett pedig teljes áru jegy (egyéni jegy) szükséges. Minden egyes ingyenes gyerekjegyhez legalább 1 darab érvényes egyéni jeggyel érkező felnőtt utas is szükséges.